Minifom

Nu provar vi minifom. Vad jag vill minnas hjälpte det föga för J. Men så var ju han allergisk mot mjölk också. Om vi inte lyckas med detta så är det väl bara att ta farväl av mjölken ett tag. Hej då yoghurt. Hej då kaffe med mjölk... Kommer att rasa i vikt så fall för allt jag vill äta just nu är typ yoghurt och ostmackor. Är bara sugen på naturgodis med yoghurt och vit choklad. Är inte ens sugen på smågodis! Det här med barnafödande och amning gör verkligen livet helt upp och ner.

Lägenheten till exempel. Ser typ ut som att någon har vänt den upp och ner och skakat om lite. Misär. Känns som att man städar hela tiden men det blir ingen skillnad. På en dag är allt i en enda härva och det är kladd och damm överallt. Lätt att man ger upp städningen - det är ju ändå ingen idé! Ganska skönt faktiskt när jag tänker på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0