Lång helg

Helgen blir verkligen lång när förskolan inte är tillgänglig fredag-måndag. Min mamma har iaf varit här och underhållt den stora medan pappan underhöll sig med stryktipset och utgång med kompisarna på lördagen. En födelsedagsönskan som han blev unnad.

Själv fattar jag snart inte hur jag ska kunna umgås med folk snart. Har som bomull i huvudet och typ noll ork till att bry mig om omvärlden. Men nu är det kanske bara fem månaders helamning kvar innan jag kan dela på jobbet med andra. Det är det jobbigaste med amningen - att det bara är man själv som natt efter natt skall serva med förtäring åt den lille diktatorn...

Skönt och vara bebis egentligen. Man behöver inte ta några beslut, man bara skriker när man är hungrig. Kanske man skulle börja med? Kan se mig själv bara sitta och gallskrika i soffan medan M skyndsamt springer dit med en påse naturgodis för att få tyst på eländet. Trevligt!


Kommentarer
M

;-) Bra tänkt!

2013-02-12 @ 19:56:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0