Jobb dygnet runt

Natten blev en favorit repris. Jag och mini, vakna i soffan. Är även denna morgon mor till en Junior och en Minigris. Kanske att han är aaaningen mindre täppt? Eller så har jag bara vant mig. Kör stenhårt med nezeril som egentligen är till för barn mellan 1 mån-2 år, men vad gör man? Känns som att dagen också kommer att bli en upprepning av gårdagen - amma och trösta ledsen bebis. Han äter mycket oftare än vanligt för att han behöver mer vätska och sedan orkar han inte äta så mycket åt gången pga trötthet r/t ansträngande andningsarbete. Så det är bara att ställa upp! Vad gör man inte för sina små?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0