Hurra - en dag för sent!

Än en gång har denna app stulit ett långt inlägg genom att hänga sig. Frustrerande!

Jag hurrade igår för att det var den bästa dagen på länge! Mini inledde med att sova fem (5) (!) timmar på raken natten till igår (men precis som jag visste så var det inget att räkna med fortsättningsvis - denna natt har varit kass). Men man är tacksam för de nätter som är bra : )

Det andra som gjorde dagen så bra igår var att läkaren från barn ringde. Alla Juniors prover var bra - ingen glutenintolerans! Hurra! Nu kvarstår dock frågetecknet kring varför han växer så dåligt. Vi ska väga var tredje månad på BVC nu för att se vart det tar vägen.

Idag är det förskola. M är ledig så jag tänkte vila lite när J är iväg - lyxigt! Det unnar jag mig eftersom att bebistiden med J var så tuff.


Kommentarer
Y

Åh, vad härligt! Du ska se att snart blir det bara fler och fler nätter som mini sover bra och de dåliga nätterna blir undantagsfall. Skönt att höra om J oxå, hoppas han växer på sig!

2013-02-12 @ 09:50:38
Rebecka

Hurra, vad skönt att slippa allergi!

Brödet såg sjuuuukt gott ut, och fint. Kul med lite bilder :)

Ja du de bra nätterna får man leva på, undrar hur länge jag ska behöva vänta på att min buddah slutar äta på natten :)

Ska hälsa Hampus! :) visst var det parken zoo, titta på bilden senast häromdagen i mitt album. Härliga tider har vi alla haft!

2013-02-12 @ 14:40:30
URL: http://www.rebeckaevald.wordpress.com
M

Instämmer med Y och Rebecka!

2013-02-12 @ 19:55:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0