Dåliga app!

Andra gången nu som jag skrivit ett lååångt inlägg sombinte går att publicera för att det inte funkar med denna app. Sur blir man, har ju inte all tid i världen att blogga nu för tiden...

Är vansinnigt trött, ammat varje timme i natt. Hoppas på en bättre natt nu.

Idag har vi haft en mysig dag överlag. Har bara blivit slagen och sparkad en gång av J. Han tjurade lite men sa sedan förlåt. Alltid nåt. Vi har firat M som fyller år idag, med bakelser, sång och presenter! Inte illa med tanke på att jag är skapligt förvirrad för tillfället. Hällde lösviktste ner i tekoppen istället för i tekannan bara för att nämna något som blir galet när jag ska utföra vardagliga sysslor. Har iaf inte slarvat bort barnen. Eller lagt dom på fel ställe. Alltid nåt.

Bakelserna! Helt mjölkfria : )






Kommentarer
H

Mmmm ser smarriga ut! Gratulationer till M!! Kram

2013-02-06 @ 21:43:24
Rebecka

Hälsa och gratulera :)

En gång skulle göra kaffe och hällde vällingpulver i filtret istället för kaffe, tur jag upptäckte mitt misstag för det hade nog inte blivit gott!
Kram på er

2013-02-06 @ 22:49:35
URL: http://www.rebeckaevald.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0