Bluff

Ju äldre J blir desto mer känner jag mig som en bluff. Jag är ju inte tillräckligt vuxen för att vara förälder! Det känns som att han kommer att genomskåda mig vilken sekund som helst...

När det gäller disciplinen så har han nog redan gjort det. Igår var vi så osams som vi aldrig varit tror jag... Han riktigt retas med mig och gör sånt som han VET att han inte får, helst när jag sitter och ammar, och sen tjuter han av skratt när jag blir arg. Till och med när jag bar under honom på rummet skrattade han. Efter ett tag förstod han att jag var arg, men då hävdade han att HAN var arg på MIG! Själv känner jag mig ungefär lika mogen som en tonåring.

Lille A mår nog bättre på Minifomet. Han är fortfarande gasig men han skriker inte lika mycket längre så jag antar att han har mindre ont av det - skönt! Nu ska jag försöka att städa lite - har börjat i tre dagar nu men man kommer ju ingen vart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0