1 månad

I en månad har jag nu varit tvåbarnsmamma... tiden går fort! Om sju månader ska jag börja att jobba igen, halvtid förvisso, men ändå! Ska försöka att ta tillvara på den här tiden nu... Men nu börjar den här "nyförälskelse-fasen" ta slut och tröttheten ta vid. Det blir jobbigare och jobbigare att vakna varannan timme för att amma och sedan gå upp mitt i natten för att byta blöja... Och den stora trotsiga har jag mycket lite tålamod med tyvärr men jag är för trött. Igår byggde jag kaffe utan vatten... Rök fint från bryggaren...

Idag har A varit på läkarundersökning och han passerade besiktningen fint! Växer och frodas. Alltid nåt. Väntar fortfarande på att läkaren ska höra av sig gällande J:s prover från förra veckan...

Som toppen på tröttheten så ger vädret noll energi. Är så trött på snö och kyla! Vedervärdigt att köra vagnen med ståbrädan i djup snö. Hjulen på brädan låser sig och man får släpa sig fram... gratismotion i alla fall... Yey...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0