Veckans update

Igår var min kusin här med sin dotter och mamma. J tyckte att det var spännande med sysslingen på besök men det tog en stund innan leken kom igång. Vi passade på att gå ner en sväng på stan också i det fina vädret, supermysigt att ha dom här - tråkigt att man ska bo så långt ifrån varandra!

Nåt annat som är tråkigt är minis alla allergier. Det känns snart som att han inte tål någonting. Nu utesluter jag mjölk, ägg, soja och jordnötter. Här om dagen åt jag linser och efter det fick han det jättejobbigt och bajsade blod. Så nu kan jag inte heller äta linser, ärtor eller bönor. Stackars lilla barn! Idag har eksemen blossat upp på nytt trots att jag smörjer med kortison för fullt. Har ingen aning om vad det beror på! Jobbigt att tänka på det hela tiden. Det känns som att allt jag äter är fel. Får en ätstörning snart.

Men han kämpar på i alla fall, lille mini. Idag ålade han sig från ena änden av babygymet till den andra! Stark och envis... Tur är väl det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0