Mitt liv är perfekt

Här har jag varit lite inaktiv, jag ber om ursäkt. Men efter att A sov 6,5 timme i sträck så har mitt liv varit perfekt! Bägge barnen sover 12 timmar ostört varje natt i sina egna sängar! På morgonen väcks jag sedan av frukost på sängen medan något av barnen framför ett klassiskt stycke på valfritt instrument. Efter frukosten har vi också haft fullt upp med att måla tavlor (utan att kladda med några färger så klart), skriva poesi och baka kalorifria kakor till kaffet. Så jag har faktiskt inte hunnit med några simpla saker så som att blogga.

Eller så är det så att A fick vaccin i torsdags och efter detta vaknat varje-varannan timme hela nätterna VARJE natt från i torsdags och till idag. Att vi var bortresta i helgen och att A sov dåligt och att J har varit i gasen totalt. Att J har fått hosta. Att jag är så SJUKT allergisk. Att hemmet känns som en sanitär olägenhet. Att jag inte hinner städa för att A måste bäras på/roas/matas HELA tiden.

Men man vet aldrig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0