Bättre

Har mycket mindre ont i ryggen idag - fattar inte vart den där smärtan kommer ifrån? Helt plötsligt gör det sjukt ont och jag kan typ inte böja ryggen. Hade det varit lumbago hade det ju inte försvunnit så snabbt!? Och då kan man ju inte röra sig alls ocj det kan ju jag. Skumt. Var lika när jah var hemma med J, men då kom det senare om jag minns rätt. Nu hoppas jag inte att det kommer igen men jag känner att det liksom ligger och lurar.

J är på förskolan idag. Utslagen i ansiktet är i princip borta och snorig, tja, snoriga är ju varenda unge där borta. Bra med kontinuitet för honom men han vill helst vara hemma med mamma... Ont i hjärtat gör det men jag tror ändå att han mår bra av att vara där, jag har inte energin att leka på det sätt som han vill och samtidigt ta hand om A.

Nu ska jag ta det lugnt innan det är dags att hämta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0