Plastikkirurgi

Sitter och kollar på ett tv-program lm plastikkirurgi och scannar av utbudet. Bra att veta vilka möjligheter som finns för denna kropp som mist en del av sin charm i samband med graviditet och barnafödande... Förstår inte varför rumpa och höfter måste expandera så bara för att en bebis bor i magen? Har nu gått upp 12 kg och det är 2,5 veckor kvar till beräknad förlossning. Om bebisen nu väger ca 3 kg så väger rumpan säkert 8 kg vid det här laget. Det resterande kilot är typ fostervatten och annat som tillhör barnet. Vilket innebär att jag måste banta bort ca 11 kg från rumpan sen.
Är så dum som är gravid under jul denna gång också... Inte lätt att motstå julens alla frestelser. Har dock bestämt mig för att inte koka knäck i år. Dels för att jag inte orkar och dels för att jag inte behöver äta den. Har liksom redan ätit upp en hel sats jordnötskola... Inte hett.

Nä, om man skulle ta och äta upp det resterande godiset som inhandlats till helgen, så att man blir av med det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0