Dec. 09, 2012

Ah, helt färdig efter en weekend i Stockholm! Vet inte varför jag även denna gång åker på shoppingresa i graviditetsvecka 35-36... Fötterna känns som öppna sår och ryggen värker. Jag är så trött att jag bara vill lägga mig när jag kommer hem, men jag har ju en Junior som jag vill umgås lite med också - så klart!

Men, vilken fantastisk resa ändå! Min snälla mamma som bjuder mig på hotell.. Att få äta frukost i lugn och ro! Gå i affärer utan att stressa! Har faktiskt fått nästan alla julklappar inhandlade : ) Och idag hann jag träffa bror som kom hem från sin jobbresa!

Och att resa iväg som höggravid kan ha sina fördelar... Svägerskan har sprungit före och varnat för alla trappsteg som jag inte ser för att magen är ivägen. Mina kassar har burits åt mig, jag har blivit bjuden på mat och fika av både mamma och brorsan och fått gå i alla affärer som jag har velat gå i. Känner mig som en bortskämd unge. Så trots att jag är så trött att jag nästan svimmar så har det verkligen varit semester!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0