En ny kropp tack

Jag inhandlade en bikini här om dagen. Misär. Junior sov fridfullt i vagnen och jag provade snabbt. Vedervärdigt. Allt satt fult. När jag var mitt i provningen på Lindex vaknar junior i vagnen och är ledsen för att han inte ser mig. Måste därför öppna dörren till provhytten och visa upp bikinikroppen för alla i affären.

Vid kassan:
Expediten (hurtigt): Så den här blev bra?
Jag: Ja, det kan nog i alla fall inte bli bättre.
Expediten: Nehej... (avryter här ögonkontakten och jobbar snabbt på med köpet så att denna obehagliga kund skall försvinna)

Nu har jag i alla fall en ny bikini för i år. Det som skulle behövas är en ny kropp.

-mami-

Vill i alla fall slå ett slag för Garniers "Ultra Lift" ögoncreme! Tycker att den gör underverk med mina rynkor kring ögonen. = )


Kommentarer
Rebecka-mamma till amelia

Åh nej.. Jag Älskar att gosa med Amelia men man orkar ju inte kånka på dom jämt för de! Måste ses snart!! Och du, var inte så hård mot dej själv, vi Evalds har kurvor! Kanske skulle passa med Carlito som efternamn annars? Kramar

2011-06-13 @ 19:21:40
URL: http://www.rebeckaevald.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0