Ytterligare klänningjakt

Igår var jag och junior (stackaren) ute på stan igen för att leta sommarklänningar! Nu var jag ute efter något enkelt och billigt att ha på mig när värmen aldrig tar slut. Vi hastade ner innan studenterna tog över staden med skränande "vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra" (för det är så himla svårt att ta studenten idag menar jag...) men men. Vi hann ner i alla fall och gick i skapligt många butiker innan junior ballade ur helt. Hittade faktiskt två stycken på Gina Tricot som jag slog till på (brukar annars aldrig handla där). Men klänning till bröllopet är det svårt att få fatt i, många är snygga men går ej att amma i. Tyvärr!


Funderade på denna till bröllopet.. men det kanske blir lite too much bridesmaid?


-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0