This is it!

Det här ÄR klänningen jag SKA ha till bröllopet!!! Vet att jag sagt det förr om 1000 olika modeller, men den här är verkligen rätt!



Maxcima long dress från VILA

Den är lång - vilket är ett plus eftersom att man inte vill frysa om vi sitter ute och äter på kvällen. Den är enfärgad - vilket är ett plus då den inte överglänser brudens vackra klänning som är prydd med blommönster. Den är i 100 % viskos - vilket är ett plus då den inte blir för "prålig" i detta material.

Den finns inte att få tag i i färgen rosa - vilket är ett minus då jag verkligen vill ha den! Kan någon hitta denna klänning i rosa på nätet eller i butik - let me know!

-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0