Vill mer!

Midsommarhelgen har snart passerat. Jag och junior var med min mor och far till min farmor och farfar och tog det lugnt. Trevlig att träffa släkten lite!

Junior har under ett par dagar lyckats åstadkomma många framsteg i utvecklingen:
- Säger nu mer än bara vokaler. Senaste ljudet är: dllll.
- Reser sig nu som en liten kobra på underarmarna då han ligger på mage. HÖGT reser han sig!
- Från sidoläge har han lyckats vända över sig helt på mage.

Men junior är inte nöjd. Han vill kunna mer. När han nu ligger på mage och reser sig upp på armarna vill han framåt! Han sprattlar med benen och skriker rakt ut. Skitförbannad! Fort ska det gå att lära sig... vet inte vart han fått det ifrån... ; P

Han ligger nu ute i köket och försöker förtvivlat att förmedla med ord vad han känner för sin mormor. Tar i så mycket att han kräks floder. Got to go.



Snart kanske junior fixar även detta galant!


-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0