HCRF-dieten!!!

Crazy bananas vare här!! Har ju inte uppdaterat er gällande mitt liv sedan i maj! Totalt galet som sagt....

Viktigaste punkterna i kortform:

-Ny diet går jag på, en diet som jag kommer att fortsätta med i hela mitt liv! Jag har i princip "botat" mina allergier genom dieten... eller, okej - jag har kunnat minska kraftigt på min medicinering i alla fall och mår till största delen bra om dagarna nu. Dieten kallar jag HCRF-dieten vilket så klart står för High Carbohydrate Right Fats. Äter MASSOR kolhydrater och rätt sorts fetter, dvs vegetabiliska fetter. Såklart äter jag protein också. Men bara vegetabiliska. Med andra ord har jag blivit.... VEGAN!! En icke-militant sådan vill jag tillägga :-) Som bonus har jag blivit slankare och piggare på köpet. TROTS att jag äter KOLHYDRATER, OMG!!! ;-)

- Jag har också börjat yoga och jag älskar't! Perfekt hemmaträning som ger styrka och balans.

Så har ni vägarna förbi mim hemstad och kör förbi någon flummig yoga-vegan-hippie så KAN det ju faktiskt vara jag! Bara så att ni vet... ;-)

Bye bye, Billy Bob


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0