Och så var det dags igen...

Suck.. Då var man inne på gamla hjulspår igen då.. Junior somnade 20.00. Vaknade 23.20, 01.30, 03.30 samt nu 04.30. Klockan 04.30 var junior pigg. Jättepigg. Och ville gå upp. Vem fick gå upp med liten? Jo, jag. Juniors fader snusar gott i kudden och mumlar något om att vi kan lägga honom i vår säng. Good luck med denna energi!

Men som tur är är junior så glad och mysig på morgonen, ligger och jollrar och gosar med sin nalle i sin lilla korg här i vardagsrummet. Gulligt! Så jag brygger thé... och bara accepterar! NÅN gång kommer jag väl att få sova igen?

-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0