Egentid!!!

Haha! Idag har jag varit en helt timme för mig själv på stan (letade klänning så klart!) för första gången sedan junior kom till världen. Det har helt enkelt inte funnits tid/läge/ork tidigare. Men guuuuud vad skönt det var! Man behöver få vara ifrån varandra lite också så att man hinner sakna varandra lite också! Fast junior verkade inte fatta att jag hade varit borta...

Han hade inte bajsat på två och en halv dag heller (nu blev jag dock inte lika orolig som förra gången... ) ; ) och han passade på att göra detta ordentligt medan jag var borta så att hans far fick ta hand om det roliga alldeles ensam... duktig kille!

Nu har jag köpt lite godis och myser framför serien "Familjen Bernadotte" (vet inte varför vi kollar på det egentligen..) och det känns faktiskt helt okej att jag inte har sovit så mycket.

Så klart var det ingen butik som hade Klänningen (ja, den med stort K).. : ( Provade en annan bara för att se om det kunde vara ett alternativ men den var FRUKTANSVÄRD. Amnings-BH till klänning är inte heller någon jättehit, i alla fall inte om den är det minsta lilla urringad (inte snyggt på mig i allafall). Måste nog ta hjälp av shopping-gurun min mamma till den här klänningsshoppinghistorien (ja, det ÄR ett sammansatt ord.....) ; P

-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0